Over een weekje onderweg naar Perth! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Sarah Welch - WaarBenJij.nu Over een weekje onderweg naar Perth! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Sarah Welch - WaarBenJij.nu

Over een weekje onderweg naar Perth!

Door: sarahwelch

Blijf op de hoogte en volg Sarah

03 Januari 2012 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, dus dit gaat misschien een beetje snel, maar over een week zit ik in het vliegtuig naar singapore toe en vanuit daar vlieg ik door naar Perth.
Na mijn laatste verslag kwamen er steeds best veel nieuwe gezinnen als opties bij, maar er waren er niet veel waarmee ik ook contact kreeg. Ik heb met 2 gezinnen een soort van sollicitatiegesprek via Skype gehad, maar bij die 2 ben ik het allebei niet geworden. Toen zou ik met een ander gezin gaan skypen, maar dat liep een beetje raar en ging uiteindelijk niet door.
Daarna ging het niet meer zo snel, er kwamen bijna geen opties meer bij en veel families reageerden ook niet.
Maar in het begin van december kreeg ik een mailtje van een familie uit Perth. Deze familie is het geworden, dus ik had een match! :) Het is een Engelse familie die pas ongeveer 3 maanden in Australie woont. Ze wonen dus in Perth en het gezin bestaat uit vader Paul, moeder Janine, Benjamin (8 jaar) en Olivia (6 jaar). Ik heb met ze gemaild en een paar keer geskyped en ze zijn heel aardig. Ik heb de kinderen ook gezien op Skype, ik heb niet heel veel met ze gepraat want ze waren waren steeds een beetje afgeleid, maar volgens mij zijn het leuke kinderen. Ze hebben nog vakantie als ik kom dus dan zullen het wel drukke dagen zijn, maar dat is ook wel leuk en vanaf februari gaan ze naar school dus dan heb ik veel meer vrije tijd.
Ik vertrek volgende week dinsdag om 7.30 vanaf Schiphol. Dan vlieg ik naar Londen en vanuit daar naar Singapore en Perth. Ik kom dan op 11 januari om 14.10 lokale tijd aan in Perth.
Ik denk dat dit mijn laatste verslag is vanuit Nederland, dus de volgende keer dat ik schrijf zal zijn vanuit het zonnige Australie :)

Liefs Sarah

  • 03 Januari 2012 - 18:20

    Annemieke:

    Eindelijk is het dan bijna zo ver... Wij vinden het heel leuk voor je dat je een familie hebt gevonden. De ervaring zal enorm zijn. Wij wensen je veel plezier en succes, laat ons snel weten hoe het met je gaat. Als je nog informatie nodig hebt, horen we het wel. Tot dan, een dikke kus van ons 4tjes. Fred, Annemieke, Quentin en Tristan

  • 03 Januari 2012 - 20:40

    Liesbeth:

    Nou Sarah, dan gaat het eindelijk gebeuren. Fijn dat je een gezin gevonden hebt. We zullen in het weekend nog even "afscheid" van je komen nemen. Zal denk ik wel zondag worden als dat uitkomt?
    Laat maar effe weten. Groetjes en alvast een dikke kus. X.

  • 04 Januari 2012 - 21:39

    Ellien:

    Spannend, Saar, maar goed dat het nu gaat gebeuren. Je hebt er al lange tijd naar toe geleefd. We genieten nog een paar dagen van elkaar. Vrijdag gaan we lekker met z'n viertjes nog even uit eten. Ik heb bij Picasso gereserveerd. Leuk, want daar hebben wij nog nooit gegeten. Veel plezier deze laatste dagen in Nederland. X mama.

  • 05 Januari 2012 - 22:28

    Hadewig:

    Leuk dat je je pagina weer hebt bijgewerkt, ik zal het volgen hoor!
    Het wordt inderdaad spannend, nog 6 nachtjes slapen............
    Gelukkig zie ik je in ieder geval nog bij Koen op het feest!

  • 10 Januari 2012 - 07:46

    Marc & Barbara:

    Goeie reis gehad?! Volgens mij ben je nu in London, nog ff....pffft en je bent er!
    Gelijk de surfplank op en je kunt meedoen in de Australische Baywatch!
    Succes, zet 'm op een vooral een fijne en mooie tijd in Perth!
    Lieve groeten, Marc& Barbara & kids.

  • 10 Januari 2012 - 17:42

    Thecla Bolsius:

    Beste Sarah, niet waarschijnlijk de eerste de beste van wie je een berichtje denkt te ontvangen.
    ik hoorde van Annemieke dat je nu onderweg bent.
    Ik wens je heel veel plezier met deze ervaring. Geniet ervan met volle teugen de tijd gaat zo snel!
    Ik denk met genoegen terug aan mijn tijd als Au Pair al was het niet altijd rozegeur en maneschijn. Het is een superervaring!

    Groetjes en geniet ervan

  • 12 Januari 2012 - 14:44

    Liesbeth:

    Hey Sarah.
    Ben je een beetje bijgekomen van je reis? En al lekker aan het barbeqeuen geweest hoorde ik. Ben best een beetje jaloers op je hoor dat mag je best weten. Geniet vooral daar en laat maar effe horen hoe het gaat. Groetjes van deVandeVeldes. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint-Michielsgestel

Au pair in Australie

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2012

Laatste maanden au pair

02 April 2012

Veel gebeurd, deel 2

12 Maart 2012

Heel veel gebeurd, deel 1

04 Februari 2012

Picknicken, oppassen en discussiëren

26 Januari 2012

She's our pear!
Sarah

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 15177

Voorgaande reizen:

16 Januari 2015 - 12 Juli 2015

Stage in New York

01 September 2013 - 31 Januari 2014

Erasmus semester in Chambéry

10 Januari 2012 - 07 Augustus 2012

Au pair in Australie

Landen bezocht: