2 weg, 3 erbij - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Sarah Welch - WaarBenJij.nu 2 weg, 3 erbij - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Sarah Welch - WaarBenJij.nu

2 weg, 3 erbij

Door: sarahwelch

Blijf op de hoogte en volg Sarah

01 November 2011 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hallo allemaal!

Sinds mijn verslag van vrijdag zijn er een aantal dingen veranderd bij de gastgezinnen. De 2 mogelijke gezinnen die ik had zijn namelijk weg, die hebben al een au pair gevonden of ze hebben besloten toch maar geen au pair te nemen, of misschien hebben ze een andere reden.
Maar het goede nieuws is dat ik wel al 3 nieuwe mogelijke gastgezinnen heb.
Ik zal niet op allemaal te uitgebreid ingaan, want ik heb nu wel gemerkt dat ze zo weer weg kunnen zijn en dan is het allemaal weer overbodige informatie.

2 van de 3 gezinnen wonen redelijk dicht bij elkaar (voor Australische begrippen). Ze wonen aan de oostkust, in Queensland, vlakbij de Great Barrier Reef en de Whitsunday Islands :) (wij zijn bij allebei geweest toen we in Australie op vakantie waren en dat was ZO mooi!) Het ene gezin woont in Bowen en de andere in Annandale. Ze hebben allebei 3 kinderen, allebei 2 meisjes en 1 jongetje en de jongetjes zijn ook allebei ongeveer 2 jaar oud. De gezinnen komen dus best wel veel overeen. Verder heeft 1 van de 2 gezinnen 2 honden.
De andere familie bestaat uit vader, moeder, 2 zoontjes en oma. Oma woont in een apart huisje met 2 slaapkamers en als ik daar naartoe zou gaan zou ik of bij de oma, of bij het gezin zelf in huis kunnen. De jongetjes zijn 4 en 8 jaar en ze wonen in Mount Tamborine, vlakbij de Gold Coast (lijkt me ook heel leuk :))

Van de familie uit Annandale heb ik al een mailtje gehad over dat ze graag wilden skypen. Ik heb ze meteen teruggemaild, dus ik hoop dat ik snel weer van hun hoor.

Groetjes Sarah



  • 01 November 2011 - 17:35

    Ellien:

    Lieve Sarah,

    Het gaat nu echt wel serieus worden. Ben benieuwd of die familie gaat reageren op je mail en of er via skype contact kan worden gemaakt.
    Het was trouwens daar inderdaad heel erg mooi. En je weet het, Yola woont ook in die "buurt".

    Liefs en xxx, mama.

  • 01 November 2011 - 22:16

    Hadewig:

    Wat leuk om jou zo te gaan volgen Sarah, en je ziet, ze zitten om je te springen in Australie!! Eerst maar even dinsdag je rijbewijs halen en dan wordt het toch allemaal echt: jij naar Australie. Ik vind het stoer hoor, zeg maar dat ik je moeder wel zal steunen als je zou gaat missen!
    En jij een krantenwijk, da's lachen! Vroeg op, lijkt me vreselijk!! Succes!

  • 06 November 2011 - 17:11

    Liesbeth:

    Hey Saar.
    Ik vindt het spannend wat je gaat doen, maar ook wel stoer. We zullen je zeker gaan volgen, (dat heb ik je hele leven al gedaan). Ik hoop dat je een leuk gezin gaat treffen en dat je een berg aan ervaring op gaat doen. Als je maar niet aan een of andere stoere australier blijft hangen die de hele dag aan het houthakken is.Wij wensen jou in elk geval heel veel succes en plezier maar voor het zover is zien we je echt nog wel. Dikke kus van ons allemaal en succes met je rijexamen. Liesbeth, Gilbert, Daan en Luuk.

  • 10 November 2011 - 12:58

    Annemieke & Co:

    Dag Saar, wij waren benieuwd of je al weer iets had gehoord uit Australië?
    Hoe zit het met de familie uit Perth?
    Je krijgt nu best wel een beetje keuze... Moeilijk hè! We zullen het dit weekend misschien nog uit kunnen pluizen. Tot vanavond, kus van ons.

  • 11 December 2011 - 09:47

    Liesbeth:

    Hey Saar.
    Proficiat met je nieuwe woning...!
    Eindelijk is het zover. Een gezin heeft ingezien dat jij de perfecte oppas/aupair voor hun bent. Wat ontzettend fijn voor je. Dat wil niet zeggen dat we je zullen missen maar over een aantal maaanden ben je gelukkig weer terug. Via de mail zullen we je blijven volgen. We hopen dat je het ontzettend naar je zin zult hebben. Ik hoorde van Pascal dat het zusje van een vriendin van hem in Perth ook als aupair begonnen is zo'n 2 weken geleden ongeveer. Ze had nog niet zoveel aansluiting met andere mensen maar er lopen genoeg andere nationaliteiten rond zoals ik van Pascal begreep. Misschien kan ik aan haar adres komen via Pascal als je dat leuk vindt? Schijnt wel een leuke meid te zijn. Nou groetjes en we houden je in de gaten. Doei!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint-Michielsgestel

Au pair in Australie

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2012

Laatste maanden au pair

02 April 2012

Veel gebeurd, deel 2

12 Maart 2012

Heel veel gebeurd, deel 1

04 Februari 2012

Picknicken, oppassen en discussiëren

26 Januari 2012

She's our pear!
Sarah

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 15208

Voorgaande reizen:

16 Januari 2015 - 12 Juli 2015

Stage in New York

01 September 2013 - 31 Januari 2014

Erasmus semester in Chambéry

10 Januari 2012 - 07 Augustus 2012

Au pair in Australie

Landen bezocht: